Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Royal Caribbean: Icon of The Seas, el preferido de jóvenes colombianos

El barco más grande del mundo perteneciente a Royal Caribbean, Icon of The Seas, es el preferido por los niños y jóvenes colombianos, así lo aseguró a REPORTUR.co, Naslly Pedraza, Representante Comercial Royal Caribbean de Aviatur.

“Teniendo en cuenta que Royal Caribbean es muy conocida y preferida en Colombia. El lanzamiento de este nuevo barco ha generado expectativa, número uno por ser el barco más grande del mundo, tecnológico y novedoso. Llama mucho la atención entre los niños y los jóvenes. Sus rutas por el Caribe son muy solicitadas y todos quieren visitar este majestuoso barco”, señaló a este periódico Pedraza.

Así mismo, indicó que en Colombia hay un gran potencial de ventas de cruceros y de acuerdo con la temporada y región, “tanto Royal Caribbean como Carnival Cruise Line son navieras populares entre los colombianos y reconocidas internacionalmente, como también lo es Norwegian nuestra otra representación”, manifestó REPORTUR.co Pedraza.

Y agregó que algunas de las razones por las cuales estas navieras son preferidas, “es por su variedad en destinos, diversidad de actividades para grandes y niños, calidad en el servicio, gastronomía, precios y promociones, el tener todo incluido en un mismo paquete”, concluyó Pedraza.

Recientemente Pedraza reveló en entrevista con REPORTUR.co que el nuevo segmento de turistas que han detectado es el que viajan en cruceros sin visa. Así mismo, se refirió a las ventas de cruceros, a las preferencias de los colombianos, los incentivos para los agentes de viajes y las proyecciones de esta unidad de negocio del Grupo Aviatur. («Aviatur con Royal Caribbean identifica segmento de viajeros para cruceros sin visa»).

The post Royal Caribbean: Icon of The Seas, el preferido de jóvenes colombianos appeared first on Noticias de turismo REPORTUR.

By magazineturisticodigital.com.ar

TURISMO DE ARGENTINA Y EL MUNDO