Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Royal Caribbean: pasajeros anticipan reservas de cruceros y servicios

El presidente ejecutivo de Royal Caribbean, Jason Liberty, señaló que no solo los pasajeros están reservando de manera anticipada los cruceros, sino que además reservan las excursiones hasta paquetes de internet y bebidas antes del viaje.

Liberty señaló que las reservas anticipadas de los servicios o actividades del crucero permiten al huésped disfrutar desde el primer día sus vacaciones pues no tendrán que hacer cola y la naviera se asegura de esto, dijo el ejecutivo durante la presentación financiera del primer trimestre.

Así mismo, aseguró que están cerca de tener más reservas en 2025 que en 2024 y ya aceptan reservas incluso para 2026. Las reservas se siguen ampliando por lo que los huéspedes “toman sus decisiones con mucha más antelación”, manifestó Liberty, según lo recoge Thestreet.

Como lo informó REPORTUR.us, Liberty señaló recientemente que un tercio de sus clientes son nuevos, mientras otro tercio son leales, pero también explicó que tienen otro tercio de clientes que son los primeros en adquirir una marca. (Royal Caribbean: un tercio de sus clientes son nuevos y otro son leales).

Así mismo, Liberty indicó en su momento que se trata de que sus clientes reserven más por la experiencia que por sus marcas. Pues una vez viven las experiencias de algunos barcos, buscan experiencias diferentes a través de otros, pero la naviera se asegura que sea dentro de sus marcas y para esto utiliza su programa de fidelización, así lo recogía Travel Weekly.

The post Royal Caribbean: pasajeros anticipan reservas de cruceros y servicios appeared first on Noticias de turismo REPORTUR.

By magazineturisticodigital.com.ar

TURISMO DE ARGENTINA Y EL MUNDO