Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

USA aún no supera la caída de Microsoft en la operación de vuelos

Hasta este domingo Estados Unidos no lograba superar la caída de Microsoft pese a que se restableció el servicio del sistema informático, sin embargo, los retrasos y cancelaciones se prolongaron por el traslado de la tripulación a sus posiciones, por lo que la operación se vio afectada.

Una de las aerolíneas con mayores problemas este domingo fue Delta que tuvo que cancelar 1.200 vuelos, es decir, la tercera parte de su programa, lo que se convirtió en un caos en todos los aeropuertos donde opera, así lo recoge Preferente.

No obstante, Southwest, que en años anteriores vivió su peor crisis en una de las temporadas de fin de año en cuanto a cancelaciones y retrasos, esta vez la low-cost gracias a que emplea un sistema informático con 24 años de antigüedad, sólo tuvo que cancelar un vuelo.

Por su parte, American operó con normalidad, mientras United tuvo también complicaciones en su operación, aunque no como Delta.

Como lo informó REPORTUR.us, en diciembre de 2022 todas las aerolíneas americanas sufrieron los problemas derivados de la entrada de una masa de aire helado por el centro del país, procedente del Ártico, a la que se llamó tormenta Elliott. Todas han reanudaron sus servicios, menos una: Southwest, la low-cost más grande del mundo, colapsó. (Southwest, incapaz de operar: Elliott prueba su desorden interno).

The post USA aún no supera la caída de Microsoft en la operación de vuelos appeared first on Noticias de turismo REPORTUR.

By magazineturisticodigital.com.ar

TURISMO DE ARGENTINA Y EL MUNDO