Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Atrápalo innova la promoción turística al sumarse a Fortnite

Atrápalo Argentina se suma como sponsor de la experiencia Argentina Parkour Mini Games, desarrollada en Fortnite por Stadio Plus, con la finalidad de promocionar la marca de la agencia de viajes dentro del videojuego de fama mundial que cuenta con más de 400 millones de cuentas registradas y 25 millones de usuarios diarios.

Martín Romano, CEO de Atrápalo Argentina detalló: “En Atrápalo Argentina apostamos a seguir creciendo y expandiendo nuestra llegada en todos los formatos posibles. La onmicanalidad es una característica distintiva de Atrápalo, por eso es un paso natural expandir nuestra presencia en desarrollos como el Fortnite”.

Por su parte, Javier Fernando, CEO de Stadio Plus, señaló: “Estamos encantados que Atrápalo acompañe y apoye esta iniciativa. Para nosotros es un gran desafío poder sumarlos e integrarlos en la dinámica de la experiencia, siendo un canal para conectar con las nuevas generaciones”.

Como informó REPORTUR.com.ar, semanas atrás se anunció la llegada de Argentina y sus destinos turísticos a Fortnite. En el mapa se pueden visitar lugares icónicos de Argentina como el glaciar Perito Moreno en Santa Cruz y las Cataratas del Iguazú en Misiones, entre otros.  (Argentina impulsa promoción turística vanguardista en sector gamer)

 

The post Atrápalo innova la promoción turística al sumarse a Fortnite appeared first on Noticias de turismo REPORTUR.

By magazineturisticodigital.com.ar

TURISMO DE ARGENTINA Y EL MUNDO