Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Sunwing estrena en Cuba una nueva marca hotelera: Resonance

Blue Diamond, filial hotelera de una Sunwing cuya propiedad se reparten Stephen Hunter y Tui, estrena su marca para mayores de 18 años, Resonance Hotels, ubicada en Cayo Santa María, Cuba. Resonance tiene dos hoteles con ambientes diferentes, uno relajado y el otro con programación más animada.

Resonance Blu o Resonance Musique iniciaron la comercialización desde el 1 de diciembre. Este proyecto incluye un total de ocho hoteles, dos en cada uno de los destinos turísticos como Varadero, Cayo Santa María, Marea del Portillo y Santa Lucía, en Camagüey.

La nueva marca busca incentivar el segmento de jóvenes. “Esto ha implicado un ingente esfuerzo, en el contexto de las actuales circunstancias del país”, dijo Rafael Villanueva, director comercial de Blue Diamond, durante el lanzamiento de la marca.

Resonance Musique brinda sesiones de DJ en la playa y fiestas bajo las estrellas y celebraciones y programas de entretenimiento, diurnos y nocturnos. Por su parte, Resonance Blu ofrece serenidad y tranquilidad suprema, con sesiones de yoga en la playa, momentos de reflexión bajo el cielo y talleres de bienestar impartidos por consultores profesionales.

Como lo informó REPORTUR.mx, la directora de comunicación del Mintur, Yadira Ramírez, señaló recientemente que para la temporada de invierno existen nuevos productos hoteleros como Hotel Iberostar Selection La Habana, Hotel Sierra Cristal en Ramón de Antilla, Gran Muthu Ensenada y Starfish Guardalavaca en Holguín y Muthu II Frente en Santiago de Cuba, entre otros (Cuba presume de 5 hoteles nuevos, y de 18 cadenas y 57 aerolíneas).

 

The post Sunwing estrena en Cuba una nueva marca hotelera: Resonance appeared first on Noticias de turismo REPORTUR.

By magazineturisticodigital.com.ar

TURISMO DE ARGENTINA Y EL MUNDO