Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Lezama posa con las agencias del Grupo Barceló en Madrid

Mara Lezama, gobernadora de Quintana Roo, concretó la alianza con el Grupo Ávoris, propiedad del Grupo Barceló, para la promoción de los 12 destinos turísticos de Quintana Roo en su agencia B Travel, ubicada en el Paseo de la Castellana.

Vicente Fenollar, presidente de Ávoris, junto a Lezama, cortaron el listón en Madrid, España, como muestra del inicio del acuerdo, pues B Travel es la agencia con más puntos de venta en el mundo, por lo que prevén aumentar la proyección del Caribe mexicano.

“En esta tienda se promoverán los 12 destinos turísticos del Caribe mexicano. Trabajamos para llevar más turistas, más oportunidades y más crecimiento para nuestro estado con prosperidad compartida para las y los quintanarroenses. Lo mejor está por venir para Quintana Roo”, señaló la gobernadora.

Agregó que en 2024 se registró una afluencia de 30 millones de visitantes al Caribe mexicano, creciendo en 3%. “Esto nos compromete a continuar reforzando alianzas estratégicas para que ese crecimiento sea sostenido y principalmente se traduzca en desarrollo y prosperidad compartida”, dijo.

Como lo informó REPORTUR.mx, con el objetivo de fortalecer su posición como uno de los destinos más importantes a nivel mundial, Cancún participará en la Feria Internacional de Turismo (Fitur) 2025, a realizarse del 22 al 26 de enero en Madrid, España. (Cancún destacará su diversidad en atractivos turísticos en Fitur 2025).

La presidenta municipal, Ana Paty Peralta, confirmó que la ciudad contará con un stand diseñado para destacar su diversidad de atractivos y demostrar que su oferta va más allá de las playas paradisíacas.

 

The post Lezama posa con las agencias del Grupo Barceló en Madrid appeared first on Noticias de turismo REPORTUR.

By magazineturisticodigital.com.ar

TURISMO DE ARGENTINA Y EL MUNDO