Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Riviera Maya acoge nueva marca hotelera en su debut latino

Hyatt llevará su marca de lujo Alila por primera vez a Latinoamérica y el Caribe, convirtiendo el hotel Andaz Mayakoba Resort Riviera Maya en Alila Mayakoba.

La hotelera ha anunciado que cerrará el 2 de marzo para iniciar con las renovaciones, las cuales incluirán una reducción del total de habitaciones para incrementar en 40% las suites y tendrá un nuevo salón en el vestíbulo.

Así mismo, las renovaciones de Alila Mayakoba contemplan más zonas de bienestar, renovación de las áreas de hidroterapia al aire libre y un temazcal mexicano tradicional. La oferta gastronómica abarcará una cafetería, un restaurante abierto todo el día con un huerto orgánico, dos restaurantes exclusivos, un restaurante frente a la playa y un club de playa.

Por otra parte, Hyatt ha manifestado que los huéspedes con reservas después del 2 de marzo podrán tomar su estadía en otra propiedad de Hyatt, elegir un hotel dentro del complejo turístico Mayakoba donde se incluye el Fairmont Mayakoba, el Rosewood Mayakoba y el Banyan Tree Mayakoba, o cancelar sus reservas sin penalización.

Como lo informó REPORTUR.mx, otro cambio de Hyatt es el nombramiento de Javier Águila como presidente de Inclusive Collection, efectivo a partir del 1 de marzo de 2025 y adicional a su rol actual como presidente de Hyatt en Europa, África y Oriente Medio. (Hyatt nombra nuevo presidente de Inclusive Collection).

El nombramiento de un líder del portafolio global todo incluido de Hyatt, que abarca aproximadamente 55.000 habitaciones, persigue un mayor foco y diferenciación para maximizar el potencial de las 11 marcas que forman parte de Inclusive Collection de Hyatt.

 

The post Riviera Maya acoge nueva marca hotelera en su debut latino appeared first on Noticias de turismo REPORTUR.

By magazineturisticodigital.com.ar

TURISMO DE ARGENTINA Y EL MUNDO