Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Agentes de viaje aún seducen por ahorrar tiempo y flexibilizar pagos

Expedia en su un informe titulado «Descifrando al cliente del asesor de viajes» sobre las preferencias, hábitos y valores de los viajeros que han utilizado asesores de viajes en los últimos 18 meses, destaca que ahorrar tiempo es la principal prioridad al reservar a través de un asesor (60%).

A este asunto le sigue el precio y las opciones de pago flexibles, y además, para los viajeros mexicanos, la facilidad de contactar a un agente es más importante en comparación con el promedio global.

Algunos de los hallazgos del informe incluyen: tendencias emergentes que están moldeando la toma de decisiones y la planificación de viajes; estrategias clave para fomentar la lealtad del cliente y mejorar la experiencia de viaje.

Como lo informó REPORTUR.mx, en noviembre de 2024 Expedia Group presentó Unpack ’25, su informe anual basado en datos que revela las motivaciones clave de los viajeros y los destinos más populares que marcarán tendencia el próximo año. Con base en el aumento de búsquedas de vuelos, Expedia recopiló los diez destinos en ascenso, entre los que se encuentra Cozumel, México, como alternativo a Cancún. (Sorpresa: Expedia ve un ‘boom’ de jóvenes en hoteles ‘todo incluido’).

 

The post Agentes de viaje aún seducen por ahorrar tiempo y flexibilizar pagos appeared first on Noticias de turismo REPORTUR.

By magazineturisticodigital.com.ar

TURISMO DE ARGENTINA Y EL MUNDO